1. Kauba soetamisel internetipoest goldenglory.ee, saab ostja valida selle kättetoimetamise viisi – kauba kättetoimetamise teenuse.
2. Kauba kättetoimetamise teenus:
2.1. Kui ostja valib kauba kättetoimetamise teenuse, kohustub ta esitama täpse kohaletoimetamise aadressi.
2.2. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Juhul kui ta ei saa kaupa ise vastu võtta, kauba kohaletoimetamisel on aga aluseks võetud esitatud aadress ja muud ostja esitatud andmed, ei ole ostjal õigust esitada müüjale pretensioone kauba toimetamise kohta väärale subjektile.
2.3. Kauba võib kätte toimetada müüja ise või tema volitatud esindaja.
2.4. Kauba kättetoimetamistasu arvestatakse vastavalt kohaletoimetamise aadressile, kauba massile ja suurusele.
2.5. Kauba kättetoimetamise tasu DPD kullerteenuse kaudu Eestis on 5 eurot. Kauba kättetoimetamise tasu SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu on 5 eurot ühele tellimusele. Kauba kättetoimetamise tasu Omniva pakiautomaadi kaudu on 5 eurot ühele tellimusele. Kohaletoimetamise hind DPD Pickup punktide kaudu – 3.90 Eur.
2.6. Müüja jätab endale õiguse muuta kauba kättetoimetamise maksu.
3. Kauba kättetoimetamise tähtaeg märgitakse kauba kirjelduses. Tähtaeg on eeldatav ning võib muutuda. Müüja kohustub andma endast parima, et soetatud kaup toimetataks kätte võimalikult kiiresti.
4. Kauba kättesaamisel kohustub ostja koos müüja või tema volitatud esindajaga kontrollima saadetise ja kauba seisukorda ning kirjutama alla arvele, saatekirjale või muule paki vastuvõtmise-üleandmise dokumendile. Kui ostja kirjutab arvele, saatekirjale või muule paki vastuvõtmise-üleandmise dokumendile alla, loetakse, et saadetis on edastatud heas seisukorras ning puuduvad kauba kahjustused, mille tekkepõhjus ei ole tootmispraak, ja kaubakomplekti mittevastavused (sellised, mida saab tuvastada kauba välisel vaatlusel).
5. Kui ostja märkab, et kohaletoimetatud saadetise pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muud moodi väliselt kahjustatud), kaup on kahjustatud või kauba komplekt ei ole õige, kohustub ta selle arvele, saatelehele või muule paki vastuvõtmise-üleandmise dokumendile märkima ning koostama müüja või tema esindaja juuresolekul vabas vormis saadetise ja (või) kauba kahjustatuse (mittevastavuse) akti. Kui ostja seda ei tee, vabastatakse müüja ostja ees vastutusest kauba kahjustuste (kui nende kahjustuste tekkepõhjus ei ole tootmispraak) ja kaubakomplekti mittevastavuse (kui need mittevastavused saab tuvastada kauba välisel vaatlusel) eest. Kui ostja võtab tellitud kaup SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadist ja märkab mittevastavust, peab sellest koheselt teavitama goldenglory.ee meeskonda.